ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

Информация за страница ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
  1. Какво е необходимо да направя, за да мога да използвам портала за управление на услуги и плащания Телекабел ОНЛАЙН?

    Необходимо е да посетите портала Телекабел ОНЛАЙН и да направите регистрация.

  2. Как мога да добавя нов абонат към Телекабел ОНЛАЙН?

    Необходимо е да посетите някой от офисите на фирма Телекабел, където ще Ви предоставят вашия персонален абонатен номер с който можете да добавите нов абонат.

  3. Колко нови абоната мога да регистрирам?

    Можете да регистрирате неограничен брой нови абонати.

  4. Мога ли да платя услугите на друг абонат?

    Можете, ако този абонат предварително Ви е предоставил своя персонален абонатен номер и вие сте го добавили в своя профил в портала Телекабел ОНЛАЙН.

  5. Заплаща ли се за тази услуга?

    Не, регистрацията в портала Телекабел ОНЛАЙН е напълно безплатна.

  6. С каква карта мога да плащам в портала за управление на услуги и плащания Телекабел ОНЛАЙН?

    Можете да плащате както с дебитна, така и с кредитна карта, използвайки платежната система на Борика.

  7. Мога ли да се регистрирам ако абонамента в Телекабел не е на мое име?

    Можете да се регистрирате с вашето име, но за да плащате или управлявате услуги в портала Телекабел ОНЛАЙН е необходимо да имате персонален абонатен код на активен потребител на услугите на фирма Телекабел АД.

  8. Колко месечни абонаментни такси назад мога да видя?

    Можете да видите до три месечни абонаментни такси назад, както и подробности за мястото и начина на плащането им.

  9. Мога ли да получавам разпечатка за телефонни разговори?

    Да, можете да получите разпечатка на телефонните разговори.

  10. Мога ли да си разпечатам документ удостоверяващ, че съм платил съответния абонамент през портала Телекабел ОНЛАЙН?

    Да, Вие можете да разпечатате последните три плащания към Телекабел, независимо къде са направени те в PDF формат.